Söndag

tjoo !
kollar på handbolls matchen nu, danmark-frankrike.
kom igen danmark !!
Bajs att sverige förlora mot spanien oxå :(
Men en fjärde plats är la bra, eller ?
Mötet idag gick bra, jag och bella är numera med i stallets styrelse :thumbup:
Haha, vi är val beredare eller va fan det hette !
Imorgon är det skola... blöö !
Och ridning...yey !
Jag ska hoppa Wesley, he's a giant !!!!!!!
Haha nej men seriöst, han är enorm :O
+ att han har en sjukdom så han kan bara somna bara s helt plötsligt !
OMG tänk om han somnar imon när vi hoppar !?
Typ, mitt över hindret.
¨
Har rensat min garderob idag förresten.
otroligt skönt!
Nu ska jag ta lite glass och gå ut och gå med frasse han är kissenöding, puss och kram.

haha go bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0