Hönö

Hejheeej !
Är på hönö nu, kom hit igår förmiddag.
Igår hyrde vi film, "Beck-Levande Begravd"
hemst, film, men spännande ;P
¨
Kan inte gå ut nästan för det är SJUUKT mycket snö !!!
:o
Asså verkligen, det snöar s mycket att man knappt ser slutet av trädgården !:o
Sen ska vi gå ut o ta en långpromenad ner till klöva -.-
Har dom vuxna bestämmt, men vi får se hur det blir med det hihi...
Ikväll blire bowling på golfen om det går o ta sej ner dit med bilen :D
Jajaaaaa, pussar o kramar jag saknar er alla !
RANDOM BILDER FRÅN MAMMAS DATA:





naw :')

pfft...hhahaha

:'(




hha jag ser ut som en bäbis :o

Såå nu orkar jag inte lägga upp mer !
Jag o pappa o nicke ska ut i snön nu
puss !<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0