Hemma

Hej hej
Hemma från Elinso Alices fest nu !
Vi har haft såååå mysigt ! bästa dagen på 2011 hittills hahha ;)
A, iallafall så åt vi tacos sen körde vi " Robinschhson" !
Mitt lag (Linn Sperre o Isabell Lundgren) förlora!
Jag o Linn = teamwork x 100000 !
Haha, bilder kommer så fort någon lägger upp på facebook !
Själv glömde jag kameran hemma...
Dagens outfit, svarta jeans, lila linne från Tessie, Svart mini-skinnjacka från Vila, Hunters med päls-hunterstrumpa, svart jacka ! :)
När vi hade ätit färdigt kom Daniel, Sebbe, Jakob St, Niklas o Kalle o sköt smällare på huset haha, vi öppnade dörren för o gå ut till dom så kastade dom smällare på oss, fast dom missa ju såklart...
Jajajajajajaja, pusssss o kraaaaam !<3
Dom som var där:
Jag :)
Elin Carestam
Alice Sjölander
Jenny Hedman
Flora (Flårren) Bernhardsson
Linn (Lenny) Sperre
Isabell Lundgren
Amanda Berg
Haha, tack söta tjajjorna ! ♥
haha tog en random bild från igår xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0