förlåt, bloggen förlååt !

Hejjjjjj !
Har fortfarande inte fixat min data :)
eller aa...vi ska inte fixa den utan jag ska få en ny !
Är inne på en rosa dator faktiskt, jag har tröttnat så på svarta datorer och rosa datorer är sjukt balla !
Är sjuk idag :/
Skulle egentligen haft utvecklingssamtal men som sagt är jag sjuk så det gick inte.
Har kollat på sex and the city och sovit hela dagen hittils :)
fast jag tog en paus från det nu och tog en stor skål med glass :)
I kinda needed that...
¨
gött med fredag idag iallafall :D
På måndag ska jag hoppa wesley, omg jag kommer ramla av :/
haha jaja, ska försöka blogga mer nu, min uppdatering är pinsam..
Får försöka smyga in på nickes rum ibland och skriva ett o annat inlägg :)
jap det ska jag göra hoppas ni mår bättre än jag !
PS. på nickes data kan men inte ladda över bilder så sen när jag får ny data kommer det vara en ENORM bildbomb !!
Jag bara varnar er lite :)
puss och kraaam x100000 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0