Dag 1 presentation

Haha, lite små löjligt att ha en presentation när man har haft sin blogg i mer än ett år men ja okej...
Jaa, jag hater ju Emma då (nähä) hehe...
Jag är 13 år och fyller år på julafton.
Jag rider två dagar i veckan på Partille ridklubb.
Jag har två KisseMissar som heter bosse och smilla, norska skogskatter.
Jag ääälskar sommaren !!
Gillar i för sig alla månader men vintern och hösten tröttnar man på efter ett tag.. man tröttnar inte på sommaren.
Japp.
Jag är halft dansk, och typ hela min släkt bor i Danmark (på mammas sida)
Och på Pappas sida har vi typ bara farmor och farfar :)
Jag går på Ugglum i klass 7c.......
Och jag är sockerberoende och får typ panik om det inte finns godis i närheten haha.. !?
Ja, nu känner ni mig lite bättre, tsss.
Gud rosa bananer är ju fruktansvärt gott och en stor grön giraff står och glor så ja, hejdååå !
PUSS
Detta är jag, i sommras. på Knippla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0