U smile, I smile

Hejsan.
Nu har jag kommit hem från en lååång, dag....
Har typ vandrat en mil med småbarn, runt dejsjön
Vi hade riktigt mysigt !
Hehe, seen efter det tog jag och Frida bussen in till stan
Gick till Arkaden och provade One pieces.
Om jag ska köpa någon så ska jag köpa någon av dom här:
OnePiece Lusekofte (Pink)OnePiece Light Pink
(Eller USA)
Riktigt snygga på ! :o
Aa, sen gick vi till centralen och väntade på Julia.
Sen kom Kattis och hämta oss...
Orkar inte ta dagens outfit men jag hade på mig shorts, svarta/genomskinliga leggings
tröja och skinnjacka
Snyggt...
Inspiration av Linn ! !
Hehe jaja, nu kom jag hem, glömde kameran m.m i fridas väska
så bilder kommer sen när Kattan och Anton kommer hit med det...
Aa, ha det bra :*
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0