helgen över

Heejjj !
Denna helgen har vart såå rolig och go.
Frida sov över hos mej från fredag till söndag.
Mysigt hade vi !
Vi har vart med Daniel, Jonas, Jakob, Kalle, Olle
Och MASSA mer !!
Vi har typ bott uppe på IP känns det som
Vi har vart där heela helgen typ, men det är för VÄDRET !
Vädret har verkligen inte gjort mej besviken denna helg !!
Såå jaa i fredag var jag och red och det gick jätte bra.
Vi hade markarbete i den stora paddoken, skojjigt vare !
Ska hoppa Czero nästa vecka :)
Hehe sen kom jag iaf hem och då kom Frida och då kollade vi på en
film som hette College, lite tråkig men ändå lite kul :/ haha
Sen igår så var vi typ bara uppe på plast osv
Sen när Frida gick hem så gick jag upp och kolla när min brorsa
spela match
Sen komm Daniel och Jonas så spela vi lite och kolla lite
på fridas träning osv. så vi satt och snacka en massa !
och nu sitter jag här på mitt rum.
Jag är så glad över denna helg asså !
Den har vart perfekt !
Jätte rolig och grymt väder !!!
Tack alla som har gjort min helg...
Och imon börjar vi tio i elva.
Livet kan inte bli bättre ibland !!!
PUSS
Vi cyklade oxå till Torget och köpte glass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0