8 km !!

HEEEJ !
Nu har jag precis vart ute och cyklat 8 km.
I härlanda då !
Man ba...fett jobbigt.
Kommer inte kunna gå imorgon, rullstol någon?!
Haha var ju rätt trött när jag kom hem nu jag typ däcka direkt !
haha ! ^^
Idag har jag vart med Frida, Daniel, Jakob och Isac !
Vi var uppe på plast och spela fotboll ! KUL !
Men sen skulle isac o jakob på träning så jag, Frida o daniel
gick hem till mig en stund. Åh vad mysiga ni är båda två! hähähä
Men jaaaaa håll inte på vi vet redan att vi är coola :o
¨
Frida (som ni ser) är ej med på bild men ni vet ju att hon är
snygg, cool, snäll, bäst, underbar, sötnos och yeeess you name iit !!!!!
Men jag har iallafall haft en otroooligt underbar dag !
'Hehe nej nu måste jag ta mej något att käka för jag dör nog snart.....
Okej nu dog jag :o
HEJDÅÅ
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0