Isabella Löwengrip

Hej alla godisbarn!
Kom nyss hem från Bergsjön, har ju kollat på David.....
Dom har vunnit alla matcherna hittils, grymt kusse !<3
Iallafall så fick vi ju träffa BlondinBella och singera våra böcker och snacka och ta kort och lite sånt! Bilderna kommer i slutet på detta inlägg ;D'
Hehe.....
Hon e jättesöt i verkligheten, hon e grymt söt på bilder och sånt också men gud, hon är verkligen söt!! :o
haha, ja imon ska jag nog vara med Frida :* <33
Hoppas det blir lika roligt som deet var idag, men det blir det säkert :)
här kommer bilderna:
Våra böcker!
Frida var jääävligt nervös!? ;)
Jag och Bella <3<3
Frida och Bella <3<3
Jag efteråt :$¨
Mina grejer...
AUTOGRAFEN <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0