Torsdag♥

Hej Hej !
Idag har jag vart i skolan...
Sen var jag med Frida, haha värst töntiga grjejen gjorde vi xD
skrattar ihjäl mäj....
imon är det skolfoto, inte lika roligt för jag har INGEN ANING om vad jag ska ha på mig :o
Jag har ju inga fina kläder ;( Satt jag får väl bara ta på mej något... =/
Imon är det även SO-prov, satt denna fredagen blir lite smått tråkig förutom att det är fest på stallet på kvällen :D
Yay.. haha man kunde vinna massa roliga priser och sånt satt det finns iallafall något roligt som händer imon :)
Sen på Lördag och Söndag så är det höstmarknad, och jag ska gå med Frida, det är inte så himla roligt med höstmarknaden men det är ändå mysigt, och det är roligt att åka tjur också så att.... :D hähä....
Ha det skit gött puss o kram Emma
BTW:
Läs min och Fridas blogg!!
www.festisbloggen.blogg.se !!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0