Skolan Snart Stallet

Hej.
Idag gick jag upp tidigt och gick till skolan vid kvart i åtta ungefär, så kom jag till skolan och där stog Amanda och sa: Men Emma du börjar ju 9 idag ! Jag blev sur som ett bi och gick hem till mormor (som bor brevid skolan)
Och så väntade jag där tills klockan var ungefär tio i nio, så gick jag, jag skulle ha spanska, Så var det det inga spanjorer där och jag bara ringde o ringde, så tänkta jag: okejj då jag går väl dit själv då.
Så när jag kom till spanskan så var allas skor där och dörren var stängd... Nej nej nej... Jag har kommit försent !!
Jag gick in och sa, Hola, förlåt för jag kom försent... Skörda tomaterna tänkte jag till mig själv.... Jag kom FÖRSENT ;o
Pinsamt.....
Ja iallafall, sen gick skoldagen skit segt! Jag bara läängtade tills vi sluta och nu har vi gjort det och det är as gött !!
Sen när Amanda slutar så ska jag kanske följa med henne till stallet och kolla när hon rider! <3 LÄNGTAR !!
Fast jag längtar ännu mer tills på Lördag! FRI RIDNING !!
Det ska bli göör roligt . <3<3<3<3<3
Jaja detta inlägget får inte bli för långt satt jag säger hejdå nu, det blir nog ett inlägg kväll tror jag
Puss o kram Emma

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha, du sa inte "hola, förlåt att jag kom försent ;)

2010-09-15 @ 22:38:49
URL: http://friidavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0