Onsdag

Godmorgon.
Idag har jag sovmorgon. Igår satt jag och plugga som en gnu (!!) Läxor hit och läxor dit. Bara läxor. Högstadiet är jobbigare än jag trodde. Vi har ju typ 5-6 läxor i veckan !
Imon är det sista september och sen är det oktober :o Helt sjukt att det går så himla fort allting..
Det är inte så jätte långt till min födelsedag faktiskt!
Lite mindre än tre månader.
Detta året vill jag ha födelsedags fest !! Har jag inte haft sen jag var liten... Det är ju så roligt att få presenter !! love.
Jag önskar mej rätt mycket också, och då blir det ju mer spännande Hoppas att ni får en underbar skoldag.
puss E

Kommentarer
Postat av: Amanda

As snygg heder!

tre månader! lite... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahaha

hahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2010-09-29 @ 16:35:53
URL: http://likeanamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0