Moonshine

Hejsan Hejsan.
Igår red jag på Moonshine! <3
Hon var den goaste hästen som jag har ridigt på VÄLDIGT länge!
Skönaste galoppen man kan tänka sig!<33
Såå sööt!
Jag har även anmält mig till friridning på Lördag, där man får välja häst och rida hur man vill,
detta gör vi för att känna på hur det är att ha en egen häst.
Jag valde en go häst som jag aldrig har ridit, Artemis :)
Han är grymt sur i boxen men Jätte duktig på att rida!! ;o
Detta är han:
Längtar verkligen!!
Idag har jag vart i stallet med Bella, det var jätte roligt.
Vi var med om världens missförstånd haha, vi fick rätt ont i huvudet efter det :D
hahahaha.....
Vi kom hem nu typ vid nio...
Vi har haft det gött iallfall, alltid gött i stallet !!
Mycket läxor denna veckan... öööö !!
Bajs skolan.
Ha det gött sov sött !!
Här är en bild på en Finsk lapphund som vi kanske ska köpa:
Inte just denna, men denna rasen iaf! :* <3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0