Fredag!! <3

Hej allihopa :/
Idag e det fredag!! fy fan vad chill säger jag bara. Idag har jag vart med Mimmi.<3
Vi var på Allum^^ för att Mimmi skulle köpa scrapbook grejer, hon ska göra en scrapbook till hennes pappa när han fyller år, Med kryssnings bilderna :)
Idag har jag själv gjort Lite scrapbook... Skoj Skoj...
Har även kollat på IDOL-.- M*therF*ucker, vissa människor e ju bara såååå pinsamma !!
Roligt att se på iförsej, men OMG! Silket fölk....
Sen kollade jag på "Offside" haha, så jä*la bra... har ju sett den några gånger men ändå =/
Idag i skolan hände inte så mycket, bara massa politik... men, jag äger fan på det :o hahaa!
Politik hit och politik dit, Politiken är fan överallt, alla busskurer alla affärer !! ÖVERALLT !!!
Hmmm...
Valet är ju bara var fjärde år satt det blir ju "världens grej" när den väl kommer,! :$
Nu ska jag nog kolla på nån film tror jag, Nu är det helg så ...njut !! <3<3
Ha det gött sov sött <3<3<3
puss o kram // emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0