Egoboost

Hej!
Har precis Kommit hem från stan, Var på Liseberg med Frida, Matilda och David.
Var roligt! <3
Imon ska jag och Frida till Allum klockan ett för då kommer BlondinBella dit och singerar sin nysläppta bok, som jag ska köpa imorgon... Den ser ut så här:
Och den verkar hur bra som helst, den handlar om hennes liv och hennes uppväxt och allt sånt. Läste två sidor av den idag och blev helt stel, den tjejen har inte haft det lätt om man säger så.....
Iallafall, efter att vi har gjort det så tar jag och Frida bussen till Kortedala för att se David när han har Handbolls-turnering. Kul :)<33
Här är ett par skor som jag troligtvis ska köpa:
Snygga?? :P
Jaja, ha det gött<3
puss o kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0