Söndag

Hej hej !!
Har inte bloggat på några dagar nu, haft fullt upp hela helgen. Idag har jag städat mitt rum riktigt fint. Håller på med ännu en ny header nu. Blev inte nöjd med bilderna... Hihi........
Har just fått reda på att min lille kisse Bosse är överviktig hahaha, gosse bosse <3<3 Men tjocka katter är ju nåt av det bästa som finns  satt, det är la positivt på så sätt men ändå negativt för att han kan dö tidigare än han ska och att det är rätt så jobbigt att va fet !  hähä...
Jahapp, då var det Måndag imon igen då !! =/'
En hel hel vecka att "se fram emot" !
Men det ör väldigt goa lektioner på måndagar, plus att det är ridning !! ♥
Byte imon, hoppas jag får någon bra polle !! Förresten så rede jag Ravi igår på fri ridningen och det gick super förutom att han var så pigg, :D sov gött, dröm sött ♥
Bloggar imon också !
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0