Söndaaaag !!

Hej hej,
Jag vet at jag har sämst uppdate men mitt internet laggar !
Igår red jag Loretto och det gick sämre än sämst.
Han var gööör äcklig att rida ;o
uääk, vill inte rida honom igen kan jag tala om !
Idag har jag vart och kollat på Amandas hopptävling med Bella Och Frida <3
Amanda red grymt bra som vanligt !!
Fredrika var också helt amazing !!
Bra hästar, bra ryttare, bra ekipage, kan det bli bättre??
Vet ej vilken plats hon kom på än men får reda på det imon :)
(hoppas mitt internet funkar då så att jag kan blogga om det,
annars går ni in på Amandas blogg som finns på mina länkar-.-)
.
.
Imon... skola !
Hoppas vi inte har några prov...
Skulle helst inte vilja ha några läxor heller men, har jag nåt val?
NEJ !
.
Imon ska jag rida Mr Czero, och det kommer gå bra för han är världens bästa häst ( efter bonnie )
Och så har jag med mig en grym publik, AGNES & FRIDA <33
Önska mig lycka till... eller nej förresten det behövs inte för det kommer att gå toppen... !!!
Funderar på att börja extra hopplektioner på lördagar :))
Vi får se om jag har tid :)
Till sommarn ska jag iallafall hyra häst :) <3<3
I (L) horses !!!
Sov gött !!
Puss E <333

Kommentarer
Postat av: AMANDA

Tack söta du, du rider också bäst!

2010-10-15 @ 08:27:38
URL: http://likeanamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0