Tjoo :)

Hola guapas
Sista dagenn på höst lovet... HUUR KÄNNS DET ?? :D yey, skitbra -.-
AA FAST NÄE...
Idag har jag ridit sötaste Czero :) Det gick bra... haha ett tag trodde han att han var en kapplöpningshäst, DÅ gick det fort och några skutt på det, jäpp !! pricken över i:t
Haha, underbara häst vad du är bäst <333 haha
Joo, annars haha, jag kan berätta vad jag köpte igår på staden...
Ett militär grönt linne, ryggen är spets men inte framdelen hehe, från jc 199 kr
Två par jeans JC  500 styck
Vinterskor, 1800 kr från Nilson, skiitsnygga <3
Två par leggings från gina, 99 kr styck
Halloween smink till halloweenfesten, 72 kr buttericks :)
Jaa, det var typ det... så åt jag en biffig skitgod räk macka <333
Annars ingenting..... fast allt tillsammans blev typ 7000 kr, men hallå Nicke var med så det är inte så konstigt !!
Amandas halloweenfest var oxå rolig :)
Hejdå, have a nice day !!
Förresten ska jag köpa dessa:
knäästrumpoor <3

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha va då sno bilder från mig ;))

2010-11-18 @ 12:41:22
URL: http://maalinnylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0