Svar på frågestund !!

Hej Allihopa och tack så jävla mycket för frågorna !!
Trodde inte att jag skulle få en enda men det blev ju faktiskt ganska många !!
Har du kille ?
Nej jag har inte kille och vill inte ha det på ett tag heller !!
Har du färgat håret eller är det så blondt ?
Haha, den frågan har man ju inte fått en gång precis...
Nej, jag har inte färgat mitt hår det är så blondt ! Alla i min familj e blonda, kanske lite därför...
Vilka är dina bästa kompisar? (länka om dom har blogg)
Mina bästa kompisar är Frida Wingdell som bor i Landevetter och hon har ( tyvärr) ingen blogg.
Frida Hjelte Jonasson Aka: Festis här är hennes blogg
Frida Underbaraste Larsson, här är hennes blogg
Amanda Berg, här är hennes blogg
Alltså tre fridor och en Amanda
Vill du hjälpa mig göra en blogg med design och så ?
ÖÖh... känner inte riktigt dej så tyvärr ?!
Hur läge har du ridit ?
Jag har ridit i snart 7 år.
Vilken är din favorit färg ?
Jag gillar dom flest färgerna mn typ rosa och blå och vit....
Har du en egen häst ?
Ne... vill dock jag det, ska hyra häst nästa sommar men när jag blir äldre
ska jag köpa en häst utan tvekan !!
Vilken skola går du på ?
Varför skrev du snyging? känner vi varann eller ?
Jag går på Ugglum....
Vad har du för djur ?
Jag har två katter, en vuxen som är pinn smal och en unge som är tjock som
ett bowling klot som har börjat gå på diet o snart även ska börja motionera !
Dom är norska skogskatter..... grå melerade !!
När ska vi ses ?
Tja eric, jag har inte så mycket tid men det får väl bli snart !!
När åker du ut till hönö ?
Ska dit med min kompis Amanda nästa gång jag åker ut så vi kan inte ses då !
Favorit mat ?
hmm... vet inte riktigt kanske fondue ?!
Hur gå det med- du vet vem ?
Oj oj oj  lilla söta älskling !!
Det var 100 år sen... minst !! haha  ;))
Vet du att jag älskar dej ?
Ofcourse honey !! O jag älskar dej också !! Ses snart !! <3<3
När ska vi träffas o leka ?
Jaa, vi måste ju leka snart ;) Vet ej när, har rätt så fullt upp denna veckan
men vi hörs av !
Vem är din bästa vän ?
Den frågan svarade jag på längre upp :)
Varför är du så jävla omtänksam ?
Jag är det mot dom jag älskar frida <3
Vet du att jag alltid kommer och finnas för dej ?
Absolut, jag kommer alltid finnas för dej också ♥
Saknar du handbollen ?
Inte ett dugg faktiskt !! var inte min grej över huvustaget !!
Men du äger på det så sluta aldrig <3
Hur vågar du sitta på en häst ?
Det är det som är minst läskigt i hela världen frida !!
Jag tycker inte att det är läskigt för fem öre !!
Ska hoppa idag med stora hästar :) heheh...
Gör du alltid dina läxor ?
Haha, go fråga ! Nej det gör jag inte !!
Vad är det bästa som finns ?
Hästar, vänner och familj ! vad gör man utan dem !
Gillar du att läsa ?
Ja det gör jag, om boken är bra !!
Vad heter din favorit häst / ponny ?
Min favorit häst heter Mr Czero och Min favorit ponny heter Bonnie <3
Är du kär i någon ?
Nope
Är du oskuld ?
Vad är det för fråga, hallå jag är 13 år !!
Vad är det hemskaste som har hänt dej ?
Oj, det var nog när jag ramlade av en häst när jag hoppade
och flög rakt in i ett staket, detta hände när jag var 7 år och jag
Har fortfarande ont i ryggen sen dess!
Vad är det pinsamaste som ha hänt dej ?
Wöö, det är mycket ...
Öhm kan inte komma på dom värsta men det var riktigt
pinsamt en gång när jag tog fel sadel när jag skulle rida..
Som tur var kom jag på det innan vi började rida :$
Vad har du för språk i skolan ?
Jag har spanska men ångrade att jag inte tog franska för spanska suger balle...
tack så mycket för era frågor pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0