;o

Tjääna mittbäääna !
Har vart och städat i stallet idag, var inte så stökigt eftersom vi städade i förrförr går :)
Hehe, tummen upp på det :)
Imorgon händer två roliga saker...
1: Jag ska änmäla mig till ranchens ridläger och...
2: Jag ska RIDAA <3 markarbete....
Hoppas jag får en bra häst till det !! :)
Jag kanske ska börja göra dagens outfit VARJE skoldag :) Kanske på helgerna oxå men alltid på skoldagarna, eller vad tycker ni ?? Ska göra så gott jag kan iallafall :)
Bara det att jag inte har någon kamera just nu och min mobil suger b*lle !!
Hehe, förresten så när jag gick in på blogg.se förut så kollade jag där på sidan där det är massa länkar till olika bloggar och så hittade jag en blogg som hette: 14 år och gravid !!
Jag tappa nästan hakan ! Gå in på hennes blogg och kolla, heelt amazing  !
Haha, vem skulle inte få panik när man såg att graviditets testet var positiv i den åldern ?? ;o
Det skulle jag iallafall.
Ha en bra daag ! :P <33
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0