Jag är glad

Hej Hej.
Jag är jätteglad, för Daniel hade ringt till min mobil, fast jag hade inte svarat så det var ett missat samtal så ringde jag tillbaka och sa:
-Hej, du hade ringt.:)
-Du hade ringt mig :)
-Hade jag :O aha, jaja skitsamma, blev du glad för presenten :)??
-Men mimmi sa att jag skulle få den imon :)
- Men min och fridas presenter ? Dom ligger utanför din dörr :)haha
- Jaha, men va fan vänta då.
*Daniel går och kollar*
-Ojj haha, jag märkte inte dom hahah, vems är vems?
-Mitt är det lila och fridas är det guldiga
*Han öppnar mitt paket först*
-Ojj, vad snygg, haha tack som faan !
-Passar den?
-Jaa, den ska jag ha på mig imon
-Hahah, roligt, gött att den passar
*daniel öppnar fridas paket*
-Haha, nää vad gullig !
-Tryck på den!
*Gosedjuret (bävern) börjar spela*
-Hahahahahahah
-Hahahhahahaha
-Hejdå ha det gött
-Detsamma hejdå :)
GRATTIS
Haha, sen blev jag inte lika glad när jag såg min tjocka katt bajsa på golvet !
Och min pappa sa att JAG skulle torka upp det.
Och medans jag gjorde det så satt Pappa o Nicke och skratta, SKITKUL -.-
Sööt är han iallafall :)
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0