Hoppelihopp !

Tjaa !
Nu har jag hoppat :) Eller ja för typ ett tag sen men jaja.... Det var sviin kul, dom tog väääärldens största steg över hindret Ravi var jätte duktig !! :) ♥ På lördag ska jag rida Mr czero <3 Underbara häst va du är bäst <3<3
Han suger på att hoppa, han vägrar hela tiden och kastar av sina ryttare... idag kantade han av Emelie typ 3 gånger !
Han är för rolig den pollen. Denna vecka har jag städvecka i stallet så jag ska upp dit imon och städa och på söndag, och jag får göra detsjälv eftersom Bella är hos sin farmor och farfar typ, men om hon kommer hem innan söndag så kanske hon kan göra det på söndag...hmm... ?
Nästa år blir det ingen häst hyrning utan istället ridläger :D Fanns inga platser i stallet :/ tråwkigt...
Ha det göttans, på onsdag blire stanis med joniis <3 mimmiis <3 daniis<3 wöö, löngtää !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du två bloggar ? :D

// www.denaa.blogg.se

2010-11-02 @ 13:22:24
URL: http://denaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0