Hämmaa :)

Tjoo bre vad händer jaoo, piece bree ?
Haha, ? Idag ha vi ju gjort biptestet och det gick bra tror jag :) hehe jag sprang 7,5 km.
HEELT ok faktiskt... Eftersom man har noll kondition då är det ju gryymt ! vi fick oxå
tillbaka vårat NO-prov och det gick la mindre bra xD haha, jag fick 25,5 av 39 :)
Inte för bra* !? Maten i bamba var fisksoppa. mums ?? :S lite sådäär ännava!? haaha.
Fast jag åt ändå för jag var sjuukt hungrig !
MEn jag har en fråga, tycker ni att jag ska anmäla mig till dressyr tävlingen den 5 dec-
ember ? Hade vart ganska roligt men är fortfarande lite osäker.. help miiii !! :o <3333
På lördag har jag hittat lite grejer som jag ska köpa och det är en sån här tjöja från
Gina med en tiger på ! haha, en sån rosa och en mörkblå, och oxå från Gina en tshirt
med lite spets och lite annat, hehe... och ett stickad pannband med stickade blommor !
Låter otroligt fult men det är otroligt snyggt, bilder kommer ju faktikst på söndag :)) Och
så ver det lite mer grejer fast jag kommer inte på det exakt nu :)  haha, Jag måste också
köpa något till hampus som ska ha "kalas" på lördag kväll, har verkligen INGEN ANING om
vad jag ska köpa ;o Jag har fråga tjejerna i klassen om dom vill lägga ihop så att vi kan
köpa nåt bättre men det verkade lite osäkert :o ?! Men jag frågar imon igen och om dom
inte vill så köper jag själv och om dom vill så köper jag inte själv haha.
Usch jag känner att dettta inlägg blev sjukt långt förlååt hejdåå harebraa :) Puss E

Kommentarer
Postat av: Anonym

emma emma emma. Jag vet att jag har sagt massa gånger till dig hur mycket du betyder för mig osv. Men du måste verkligen fatta, de du gjorde för mig va magiskt. Du fick upp mig på benen när jag inte orkade, du va där hela tiden. Du litade på mig när ingen annan gjorde det & du accepterade mina fel. Om det inte vore för dig skulle jag inte klarat allt så bra som det blev tillslut, jag skulle aldrig ha litat på den människan igen - som faktiskt betyder mycket för mig och som jag hade förtroende för. Du måste bara veta hur mycket jag älskar dig - och har man inte dig så har man inte något som är helt underbart. Alla behöver än vän en syster som dig. Jag älskar dig emma, var alltid den du är för du är helt fantastisk.



Glöm aldrig, jag ska alltid finnas här för dig <3



2010-11-10 @ 22:41:02
URL: http://fridalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0