Halloween...

Cha Cha !! ;)
Idag har jag BAAARA slappat typ, fast duktiga jag har faktiskt sprungit också...
Men annars har jag bara vart en ful deeg !!
Imon ! jaa, vad händer imon jo jag ska till stan o se på bio o fika med gött fölk !
Efter det så ska jag nog springa och sen deegaa som vanligt eftersom det är looov !!
Vad ska ni göra ?
På torsdag ska jag till stallet o städa imej att det inte blev så idag för jag hade ingen speciell "stall-lust" !!:)
Och på fredag ska jag till stan med mamii och broshii ! ♥ Och när jag kommer hem så blire party partyy !
Ska ha halloween party hemma hos sötnosen Amanda <33
Jag ska då klä ut mig till HÄXA !! ska ha på mig svarta leggings en svart midje-spets kjol och en liten mini skinnjacka och ett baslinne under (såklart) och häx-hår och löständer :) och smiink då... läskigt smink hehe...
SÅ vad tycker ni om det, är själv rätt nöjd faktiskt ! Eller nöjd och nöjd, helt ok lixom ! :) haha ?!
Ni kommer ju få se bilder så att ni fattar lite bättre, nu ska jag ladda ner photoshop :) haha...
Ha det gött fellöös !! <3<3
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0