Asså förlåt men jag har verkligen tråkigt

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att min senaste kyss: Ett par månader sen
Jag lyssnar på: bruno mars, just the way you are
Jag pratar: med mig själv -.-
Jag tycker om: hästar <3<3<3<3<3<3<3

Jag avskyr när folk: snackar skit, och sviker 
Min bästa vän är: Amanda och frida x3
Min första vän hette: viktor och peter <3
Kärlek är: goo
När jag borstar tänderna: gör jag grimaser i spegeln
När jag lagar mat: har jag alltid på musik 
Jag tänder på: snygga killar? :)
Det sexigaste yrket är: brandman♥
Det är charmigt när: söta människor blir generade
Jag är rädd för: dig  :o
Den värsta känslan är: att känna sig pressad
Den bästa känslan är: at sitta på en häst 
Jag är bäst på: att rida ;) hahaha
Jag är sämst på: att kolla om jag sitter på rätt ben :P
Om jag va ett djur skulle jag vara: vännää
Om jag va en insekt skulle jag vara: nyckelpiga :)
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en ryktborste
Jag kommer alltid att vara: häst älskare
Det finaste som finns är: mina kompisar och hästar
I sommar: ska jag på ridläger<3<3<3<3<3
sist jag grät var: vet inte
Jag kan: hoppa med häst :)
Jag kan inte: allt 
När jag vill tänka går jag: ingenstans
När jag bakar så bakar jag: nått gott
Min mobiltelefon: är fucked up
När jag vaknar på morgonen: är jag trött
Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna 
Just nu tänker jag på att: gå ut och springa ?!
Bebisar är: jobbiga och söta :)
Idag har jag: degat
Ikväll ska jag: dega
Jag vill verkligen: bli ridproffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0