1 Advent

Hallå! Idag är det första advent och alla ljus på huset är uppe.
Igår hade jag över 40 graders feber och sjuukt ont i ryggen !!
Våran trädgård är nu mysigast i Sävedalen!!
Nytt för iår:
Släde med 4 renar !
Uppblåsbar snögubbe (jätte söt xD)
platt liten julgran med jätte starkt ljus !
Det är riktigt mysigt !
Det kom poliser som stanna utanför vårat hus och tog kort och
grejer, dom tyckte det var as snyggt hahaha xD
Imon är det skola !
Bajs...
Igår red jag carlo och det gick la sådär hahah
Han var verkligen huuur seg som helst !!
Asså guud jag har aldrig vart med om maken till trög häst !
Heeelt sjukt !! VERKLIGEN !
Ha det braa Puss E
(Har skrivit min önskelista)xD

Kommentarer
Postat av: frida

mysigast i sverige !!!!! :o hahha <3

naw på dejj, FESTIS !

2010-11-29 @ 19:29:24
URL: http://friidavictoria.blogg.se/
Postat av: hmh

var du inte sjuk igår?

då kunde du väl inte rida ;O

2010-12-01 @ 16:30:48
Postat av: Emma<3

jag red på morgonen jag blev sjuk på kvällen :)

2010-12-04 @ 21:49:32
URL: http://emmadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0