GOOD MORNING !!

Hellu!!
Har ni sovit gott???
Det har iaf jag 
Idag ska jag o mamma åka till stan då...
ska bli riktigt mysigt, har hittat en super fin jeans jacka från gina tricot som jag ska köpa:
tycker att den var skitsnygg <3<3
vad tycker ni??
Den ska jag iallafall köpa, om den sitter bra då så klart.
.
Min katt e så sjuuukt söt så det finns inte...
När hon ligger inne i sin nya låda, asså jag var gör nära på att svimma 
haha.
Igår var vi hemma hos mormor o grilla, det var så häääääär gott...
man måste bara älska min mormors goda mat.
Det e ändå värsta konstigt för alla farmorar och mormorar lagar god mat.
alla som jag känner iaf.
Nu ska jag läsa lite andra bloggar så ha det jag gör inlägg när jag kommer hem om vad jag har  köpt.
kanske gör ett innan jag åker också, vem vet :P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0