GÄSTBLOGGARE

 

Hej Jag heter Frida och jag är 13 snart 14 fjortis år, hahha :)
Hur känner jag Emma: Jo, detta är lite kompliserat eler ja, jag vet inte! Men min kusin heter Kajsa och hennes barn (mina kusinbarn) är emmas kusiner, så ja! Ni kanske vet vilka David och Mattias är, det är emmas kusiner och mina kusin barn, förstod ni?
Ja, lite om mig då: Jag spelar handboll i Sävehof och fotboll i Öjersjö IF. Jag tycker handboll är mycket roligare, men jag tänker inte sluta fotbollen än på ett tag, lika bra och hålla igång :) Annars så har jag väldigt mycket läxor och andra inlämningar inom skolan. Sen är jag väldigt mycket med mina underbara vänner.
Jag vet inte vad jag ska skriva.
Snor denna listan:
Namn: Frida Larsson
Ålder: 13, snart 14
Syskon: Anton 17, Anna 29
Intressen: Handboll, Fotboll och Kompisar

 

 

haha! Ni får läsa min blogg också, www.fridalarsson.blogg.se
följ&komentera den :)
Ha det bra, sluta aldrig läsa underbara Emmas blogg (:
otroligt ful bild, men lovade emma att jag skulle lägga in en.
och jag har inga bilder på denna datorn, va tvungen och ta den från facebook

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0