DOP !!

Igår var jag på dop hos mammas kusin.
Barnet döptes till Lilly Karolina.
Det var jätte fint, och bäbisen var as söt!!
Vi var i sävedalens kyrka.
Efter själva dopet åkte vi till ett litet församlingshem typ och åt kycklingsallad o kycklingklubbor.
Till efterrätt blev det banantårta.
Jag var där med mormor och mamma.
När allting var färdigt åkte vi och handla och sen skjutsa vi hem mormor så åkte vi hem och laga mat till Pappa, Nicklas, Mamma, mig, Henke, David, Mattias, mormor och Thomas!!
Vi åt bruna böner och fläsk och potatis.
mummssii!!
Sen gich jag, david, mattias och nicklas ut o studsa studsmatta i typ en timma, sen gick vi ut och cykla, och sen gick gick vi hem och studsa igen!
Bil på mig och Lilly<3
Min lilla syssling <3
puss

Kommentarer
Postat av: Mattias & Frida

Du skrev fel nu tror jag. de står efter själva begravningen, du mena väl dopet`?

:)

2010-05-10 @ 15:35:55
URL: http://fridalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0