THE STUDIO!!

GOKVÄLL!! hihi ;D
De 4 juli ska jag, mamma, kajsa och mormor på the studio, där man tar sånna här modell bilder :D Det ska bli jätte skojjigt:D Jag var precis inne på facebook och såg att sara hade vart där och SHIIT vad fiina hennes bilder var!!!<3 verkligen GÖR Fina!:* asså OMG fina!! men aa, iallafall så sitter jag o tittar på Argentina- Syd Korea nu! Hatar syd koreanerna!!! Kom igen nu argentina!!:D Förut var jag o pappa iväg och skulle lämna stolar och bord till avslutnigen imon och jag fick sitta på flaket :D ahah, det gjorde alltid jag är jag var liten :P hihi.. det e faktiskt skitkul B) Just nu så lyssnar jga på Replay-Iyas :* Grym. Fast nu e den slut hähä så nu ska jag lyssna på Wavin' Flag igen hihi ;D och sen blir det nog lite green day<33 sov gött!
puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0