SOMMAR!

Idag har jag vart på lise berg med Frida Larsson, David Wighall och Frida hjelte-jonasson!
det var gör skojj!! :D
vi hade skitkul verkligen

Jag åkte kanonen.....
shit jag äger!!!!!!!!!!!!!!!!!
innan vågade jag inte riktigt men se ville jag åka de om o om ige hihi :P
riktigt glad at jag gjorde det faktiskt!
Iallafall så ska jag vara med david o frida L imon <3
längtar verkligen :*
vi ska vara hos david:D
om ni u ville veta det ...
men iallafall så e jag ledse för att inte danmark vann!!!
skitkorvsbajs!!!!
men dom kommer vinna på lördag!!
u ska jag kolla vidare på andra bloggar :D
puss herrå<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: friidiis larssis

Emma, du e grym!

Grymt också att du har UPPDATERAT!

efterlängtat kan jag säga! haha

2010-06-15 @ 21:56:57
URL: http://fridalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0