NY DESIGN / HEADER! :D

Good afternoon!
har precis kommit hem från FridaLarsson
jag och matte och frida har nu vart med varann i 3 dagar<3
haha, men vi tröttnar inte!
nästa vecka kanske jag o frida ska tälta xD
Meniallafall så ser ni ju att jag har bytt design, älskade frida hjälpte mej med det <3
tack, jag e jätte nöjd!
jag har alltid haft rosa design men nu tog jag turkos.
Ikväll ska Wighalls komma hit o grilla ! <3
mm, I LOVE BBQ :O
Nej nu skka jag ner och dusha o göra mej iordning!
ha det goast on earth!
puss<33


Kommentarer
Postat av: fridalarssoooon

var så god gumman.

klart vi ska tälta.

älskar dig <3

2010-06-18 @ 16:57:16
URL: http://fridalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0