MORRON :D

Good morning folks! :P
Sitter och lyssnar på 21st century breakdown, med green day då ;) Har precis vart nere och duschat, och gosat med H&B :):* Idag ska vi ju ha avslutning som sagt då... hah, jag trodde det börja direkt på morgonen så när jag vakna så sprang jag ner i dushen och när jag skulle föna hårert mamma bah:
- Varför är du uppe så här tidigt emma(kl: 5)??
- Jag vill inte komma försent till avslutningen!
- Det lär du nog inte göra ! :D haha
- Men är börjar den då?
- Klocka 5 i efter middag!!!
- Men för i helvete då!!!!!!!!!!!!!!!!!
asså jag vet att det var jätte tråkigt, men jag blev så förbannad!! :o SKIT! :'( För jag hade gått upp klockan 5 helt i onödan :@ aA...ha det gött!
Have a nice day!<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0