KISSIE

Asså seriöst, jag läste ett inlägg på kissies blogg om att hon tyckte att Victorias klänning var ful! Jag blir så himla arg för kissie e så jä*la ful själv och hon kan verkligen inte sluta klaga på folk! Jag tror aldrig jag har sett henne säga något snällt mot någon! Hon e så jävla avundsjuk på alla andra så hon klagar hon istället för att bara säga att hon e avundsjuk.Och så säger hon att alla fjortisar e så söta och typ tycker synd om sånna som e fjortisar för att dom förstör sitt ansikte med massa smink och förstör håret med massa spray!Men det går bra att hon själv ser för jävlig ut!Hon har ju fan förstört hela kroppen! Hennes bröst e ju så fruktansvärt fula...det ser heelt sjukt ut!!!Jag säger bara stackars männinska att se ut som hon gör !:( Stackars dej Kissie!!<3 och titta bara på hennes läppar...fy faan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0