VANLIG LISTA IGEN

Matvanor:

Bästa maträtt?  tacos , fondue,pizza o fläskfilégryta med potatisgratäng o bearnaisesås

Bästa dryck? Fanta exotic

Hat dryck och maträtt? pyttipanna o vatten

Bästa alkoholdryck? x-ider

Använder du smör på smörgåsen? ehh, jaa

Smågodis eller färdiga påsar smågodiis

Favoritglass?dumle!!
 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? 500 ibland mer ibland mindre

Har du mer skor än kläder? neejjj

Favoritplagg? allt

Hatplagg?na rosa trekvartsbyxor fast ska slängas nu

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? pluggar

Vad vill du bli? kläddesigner

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? ja det gör jag väll

Är lönen viktigast? nej !!

 

Boende:

Lägenhet eller hus? huus

Framtidsplaner med boende?  stort fint hus tror jag , börjar dock med lägenhet xD

Litet eller jättestort? mittemellan

Drömboende? fint hus i göteborg <33

Landet eller mitt i stan? inget av dom

Mysigt eller sterilt? både och

 

Lite allt möjligt:

Har du barn?  neeejjj , jag e 12 haha :D

Älskar du någon? yess , som faaaaaan

Betyder familjen mycket för dig? ja absolut

Tycker du om att dricka dig full? eh njäää

Hemmafest eller krogen? hemmafest



                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0