Stallet nästa !!!!

nu står jag här o äter apelsin  haha:P iaf
jag ska till stalet om en timma typ !!!!
man måste ta på sej varmt jag har på mej:
Långkalsonger
ridbyxor
linne
långärmad tröja
tjocktröja
stoooor fliströja
o två par strumpor !!!!!

Jag ska rida nibell idag , ska bli kul men
ända tråkigt för jag hatar att rida nibell !!!!
men ivf så har jag varit i skolan (tråkigtsomvanligt)
har glömt att ta dagens outfit oidag men jag lovar
att göra det imon <3<3<3
pussokram




                                                      

Kommentarer
Postat av: friida <3

jag älskar din blogg Emma!! så fiin, fast det ända dåliga är att du glömde ta dagens outfit idag -.- baaajs på dig, du som va sååååå snygg idag!!! ;) hahaha aja du får ta det imon istället. :P´

PUUUSSSS FESTIS !! <333333 ;*

2010-01-14 @ 19:17:47
URL: http://friidayys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0