pulkadaag !!

HEJSANSVEJASAN ALLA !!
idag har jag åkt pulka med (höhö) dagbarnen
det var kul men ändå inte ^_^sen gick vi in o
åt det bjöds på :potatis , köttgryta och grön-
saker det var gott <33 sen såg vi på pinocchio
och det var ju inte den roigaste stunden i mitt
luv hah den söög.. men iaf sen så gick jag hem
o då hade mamma o pappa rensat hela vinden
så det var stora lådor o kartonger över hela
övervåningen haha men det bästa var att dom
hade hittat mina hockeyrör så nu kan jag åka
igen, yay. sen har ajg inte gjort särskilt mkt:P



                                                                         








                                              puss o kram emmadenfiina <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0