LITE OM EMMA LINDBERG!!

NAMN: Emma linberg

STAD: Göteborg ofc

ÅLDER: 12

LÄNGD: 155 cm

FAMILJ: min mamma heter linda o e blond o kort o har bra musiksmak enligt mej. min pappa heter martin o älskar samma fotbollslag som jag ,det bästa så klart ,liverpool.och min brorsa heter nicklas o han gillar att köra bmx !!!haha och sist men minst smilla. min uuuunderbara kissemisse<3<3 jag ääälskar henne mes på hela jorden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BÄSTA KOMPISAR: Frida hjelte jonasson , frida wingdell o agnes hultström

FÖLJER DENNA BLOGG: KENZAS O FOKIIS såklaaart  <3<3

SNÄLLASTE KILLEN I KLASSEN:joonnaaas <33 e  ej kär men han e jävligt sjyst asså !!!!!!

SNÄLLASTE TJEJEN I KLASSEN:friiidaa<33

IDOL(ER):MICHAEL JACKSON <<3<3<33<3<3<33<3<3<3<3 IDOL-CALLE O IDOL-ERIK



                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0