Hemma <3

Nu e jag hemma från skolan ... kulkul <33
iaf så har jag haft en bra dag vi hade slöjd sista lektionen o då gjorde jag en tavla till min farmor o farfar!
gulligt va ??? <3<3<3<3;P;Phahah
nej men iaf så har vi såkllart läxor ... fanfanfan!!
tråkigt med läxor asså^-^jag hatar verkligen läxor...
man arbetar ju som fan i skolan då kan man la ändå få liiiiite fritid ibland!!
tkt iallafall jag :// lägger in mer ikväll för nu sk jg ta kort på dagens outfit
och mina nya kläder från H&M som kom i fredas <3tjingeling <333




                                                                                                             
                                                                                

Kommentarer
Postat av: friida <3

har du tatt bort det inlägget om frågestunden???;O

PUSS FESTIS <33

2010-01-25 @ 16:29:30
URL: http://friidayys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0