Familje-daag <3<3

idag vaknade jag tidigt gick ner till soffan satte på teven o la
mej under dun-täcket o spelade lite roller coaster samtidigt:))
sen gick jag ner o dusha o sen åkte jag mamma pappa o nicke o bowla!!!
fast innan vi bowlade så gick vi i nåra affärer jag köpte två saker: knallrosa racemarine skor o vita pumastrumpor:P
jag förlora i bowlingen ... :(( men det var säkert fatt jag hade en otursdag, säger vi ??!!!
iaf sen när vi hade bowlat gick vi till "el corasone" o åt .
jag o nicke åt en stor pizza tillsammans , vi åt inte upp hela,mamma åt pepparstek,o pappa pizza!!
o sen ¨åkte vi hem . och en sak till...det var sviiiinkallt idag som ni kanske har märkt redan .
o det var aas halt på vägarna o trottoarerna:P:Ppuusssssssssss



 


                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0