VANLIG LISTA BARA

Nämn något som gjorde dig glad igår:  nicke fyllde år

Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade xD

Vad gjorde du för 15 min sedan:  teve

Det sista du sa högt: men för fan håll käften (till pappa tihi) 

Det senaste någon sa till dig: hejdå vi ses imon (av amanda i telefon)

Vad har du druckit idag: mjölk

Vad var det senaste du åt: varma mackor

Vad var det senaste du köpte: venne :P

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: snöigt o kallt

Godaste glassmaken: dumle :I

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa

Sover du tungt: vad menas ?haha

Drömmer du mardrömmar: ibland , men det gör ju alla

Trivs du med ditt jobb: ehh va ?? ahahah

Favoritklädsel: allt i min garderob <3

Favoritlåt just nu: alla med michael jackson !!!

Vad ser du om du tittar till höger:

Vad gör dig glad just nu: min nya michael jackson tröja xD

Vad ska du göra härnäst: facebook

Höger eller vänsterhänt: höger ofc

Humör just nu: jag e inte sur direkt men jag sitter här ensam på mitt rum o bloggar :):))

Favoritgodis: ALLT

Kläder just nu:SE "DAGENS OUTFIT"

Sommarplaner:? KREEETA <3<3<3<3

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: nejj

Vad är viktigast för dig: släkten kompisarna o smilla

Är du kittlig:ja som faan!!

Snarkar du: nejj !!

Stjärntecken: stenbock

Äckligaste insekten: SPINDEEEL :((

Längtar du mest efter just nu:SOOOOOMMAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0