20 sanningar om mej !!

1: Jag heter emma
2: jag älskar min stad (göteborg)
3: Jag e as mörkrädd
4:min pappa har haft cancer
5: Jag e kär i nån som faan
6:jag älsakr att blogga
7: jag älskar Kenzas blogg xD
8: mina kaniner har dött :'(
9: jag har en jätte goo katt !!
10:jag har godisförbud
11:jag e inne på facebook nästan varje dag
12:Jag e bästa kompis med frida ( festis)
13: jag har en brevvän ( fst vi känner varann bara att vi bor en bit ifrån varann)
14:Jag älskar min familj
15: jag fyller år på julafton
16: Jag älskar michael jackosn <33
17: Jag hatar conrad murray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18: jag e hungrig
19: jag har inga ovanor!! xD 
20: Jag skriver mer nån annan gång för at jag kommer nt på mer <3!!



                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0