långtråkigt!!

Hejsan!!!
jag sitter här uppe på mitt rum o har sååå långtråkigt så det finns bara nt !!!
skulle egentligen gått på filles hockeymatch men det var ingen som kunde följa med,
jag kunde iförsej gått själv men jag pallade nt !!:))
jag o nicke ska vara ensamma ikväll, mamma o pappa ska på nån Magnus uggla grejj:$
det finns ett par svarta warp skor på stadium som jag vill ha fast Frida såg dom först :((
och jag gillar nt sånna som härmar med skor, o nt Frida heller ...satt dom kan jag nt köpa!
men jag har redan massvis med sommarskor o så har jag beställt ett par från H&M också
satt det räcker nog gott o väl :DDhihihihi
fick en till omgång med kläder från hm också o så här ser dom ut:
denna skjortan !!!
denna gröna t-shirten :))
flip-flops
och ett par halvlånga vita leggings det går typ nt att lägga upp bild på dom
och den gröna tröjjan e till att gå ner till stranden med, elr a ... jag kmr bara använda den till det iaf!!!
hihihi
nu blev det lite roligare här hemma för jag satte på this is it !! så at jag kan sjunga lite
för då blir det lite roligare;Ppussokraam

Kommentarer
Postat av: thea <3

va fina saker ;d<333

jag gillade flipflopsen mest ^^ <3

2010-02-06 @ 16:16:54
URL: http://thheaas.blogg.se/
Postat av: frida

Jag har också sparat (laddat ner) den designen på den bloggdesign.se elr vad den heter!! <3

PUSS O KRAM FESTIS ! ;p <33

2010-02-06 @ 17:31:17
URL: http://friidayys.blogg.se/
Postat av: sara <3

snygga saker ;) <3

2010-02-06 @ 18:48:29
URL: http://prinseessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0