Låång dag !!!

idag har det vart en vääldigt lång daag , först var vi ju i skolan så klart.
o på tisdags-myset så gick alla ut o åkte pulka o körde snöbollskrig
men jag frida mimmi jonas o lorentz stanna kvar o spelade 4 manna kotte
vi hade såå juääävla kuul...hahah , vi bara skrattade hela tiden,o jag drog ner lolles byxor
hahah så jävla skojj!!!!!!!! men iaf så efter skolan skulle jag mimmi o frida till allum o vi skulle tävla dit.
frida o mimmi  mot mejj , men jag blev lite arg för min buss kom inte förn efter en halvtimma så jag frös häcken av mejj:))HIHIsen kom vi till allum och då köpte jag en vit tshirt med ett tryck där det står-
I <3(hjärta) falling in love-jag ska ha på mejj det imon och då ska jag ta kort på det för jag orkar nt det nu,
men iaf så köpte jag också ett par ´VITA racemarine skor den här  gången (likadana fast vita då);PP
så fikade vi o sen gick vi ner till bussen...det blev typ kaos i fridas o mimmis bussXDD
vet nt riktigt vad som hände men alla blev typ sura på busschauffören för han var 20 min sen !!hehe
sen kom jag hem städafde mitt rum o sen kom helena o rebecca o jessika hem till oss för mamma o jessika o helena skulle planera en fest typ , så jag var med rebecca. förrförra veckan gavjag henne jäääätte mkt kläder till henne o bara för det så fick jag en liten present o däri låg två rosa blom formade ljusstakar somvar jätte fina !!
allt detta hände igår för min data dampade så jag fick skriva färdigt idag hihihih !!!<3<3 jag e i skolan nu så jag måste logga ut ...hejdå pus o kraam :)))






                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0