Idaag <33

Idag har jag vart i skolan vi hade idrott et var sådär kul idag...man fattade typ inget!!
iaf sen så körde vi snöbollskrig(eftersom det har snöat sjuuuukt mkt inatt)
det var as kuul...sen gick jag o niklas o frida daniel o kalle ut o hoppade från as höga staket
o det var aaas kul (klicka på länken - http://friidayys.blogg.se/ för att se bilder)
sen näär jag o frida kom in var vi piiiisse blöta, hihihi så vi fick hänga alla kläder på tork!!!
 sen gosade vi ner oss i hennes säng under filtar o kolla i varandras mobiler lite,typiskt oss :)))!!!<33
hihihihihihi:)))))
sen gjorde amanda(fridas syrra) nudlar till oss  det var gott!!!
o så kom pappa o hämta mej för frida skulle till ikea.
o nu ser jag på "Biggest loser" så spännande !!!! puss o kram






                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0