Hemma igen!!

Goddagens på er !!
inatt sov jag över hos kusinerna ^^
igår kväll gick jag o david ut en liten sväng ,
först gick vi hem till frida o lämnade ett alla hjärtans dag brev<3
sen gick vi bort till hemköp o skulle köpa ölkorv, vi blev otroligt sugna på det!!!!!
men när vi väl kom fram så hade vi bara råd med 1 .... vf ska allting vara så f*cking  dyyyyyrt!!??
iaf då gick vi hem igen o titta lite på OS o såå...:D
sen sov vi !!
imorse vaknade vi igen o åt flingor o tittade lite till på OS sen ringde nicklas o fråga fall jag ville med till Allum
för han skulle typ köpa SKATE 2 till sin xbox360 heheh lite nördigt jag veet^_^
vi stod o väntade på bussen o då skulle ju vi så klart vara lite roliga o kubba till nästa hållplats lite längre bort, för att skojja lite, det var typ 7 min kvar tills bussen skulle komma lixom,så vi sprang...sen kollade vi bakåt o då kom bussen o körde förbi ossnär vi var halvvägs framme till den andra busshållsplatsen ! så vi fick gå till allum ist!!!
men iaf , jag hade med  mej 200 spänn för att köpa chinos men dom såg inte riktigt ut så som jag hade tänkt mejj så jag köpte nt dom. sen gick jag till kårlins o hittade VÄÄÄÄÄÄRLDENS snyggaste väska men jag hade nt råd så jag ska köpa den nån annan dag tror jag
den var rosa/guldig typ, kan nt riktigt förklara men den var iaf heeeelt underbart fiin!!!!måste köpa!!
Sen gick jag till panduro hobby o skulle köpa scrapbook, o då kunde jag inte bestämma mejj vad jag skulle köpa så det blev inget:((((((((( typiskt mej!!!
o när vi satt nere o väntade på bussen hem så gick jag in på pressbyrån o köpte dessa:
pussohejj

Kommentarer
Postat av: frida

var fanns väskan nånstans?? <3

2010-02-15 @ 16:11:11
URL: http://friidayys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0