hellouu!!

Hej och hå!!:))
ligger i soffan här nere o ser på film <3 jag ser på "G-som i gemenskap"
det e en gryyyyym filmfrån 80-talet !!!niklas wahlgren e en utav huvudpersonerna hehe!!
iaf så e jag asförkyld :(( ska ska städa pyttelite oxå nu .
imon ska jag upp tidigt o baka för pappa fyller år ( 38 )
lite komiskt att han fyller år på alla hjärtans dag o jag fyller år på julafton :D <33
men btw så e det sportlov nu !!! sååå jäävla gött asså !!!!!
ska typ åka tilll hönö imon , älskar hönö sjukt mkt !!!!!
jag o frida ska oxå ha rockkväll nån gång i veckan <3 askul!!!
mamma e o tränar o sen ska hon åka till allum o köpa presenter till pappa:
träningsväska, vattenflaska o AXE chocolate !!
o så sak hon köpa scrapbook plastfikor åtm mej ;P
nu ska jag se på min film hejdå puuuusssss





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0