Hejj !!

Hej igen !!
idag ska jag kanske till allum, för jag ska köpa:
jeansskjorta -gina
rosa guldig bikini - lindex
toppar utan axel band - bikbok
vit svea väska - pondus <3
det e väl det !! men jag har inte råd med allt så jag måste fråga min snåla mamma som jag vet kmr säga nej
fast det e nog inngen ide att fråga henne hon kmr bara säga
- du har shoppat alldeles för mkt , nu räcker det!!!!!
hihi
jag sväär at hon kmr säga så!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iaf så ska jag tjöta satt hon ger sejj tillslut !! för att dessa saker måste jag ha lixom
btw!!
vad e eran favoritfilm ??
svara i kommentarer !!
puss o kraam

Kommentarer
Postat av: mimmi

2010-02-21 @ 20:43:51
URL: http://thesportgirl.blogg.se/
Postat av: mimmi

hej emma gud vilken finnn blogg...du måste hjålpa mig med min.

min favvo film är fools gold tror jag den är så ... bra..men det är svårt ses i morgon



krraaaam

2010-02-21 @ 20:46:00
URL: http://thesportgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0