GOOD MORNING !!<33

god morgon !!
shit vad glad jag blev igår när marcus hellner o johan olsson fick medalj !!!!
först trodde jag att olsson skulle ta guld för han låg ju 24 sekunder före dom andra.
men men marcus tog det iaf !!! o jag e lika glad för det !!!!
imon e det skola... det här lovet har gått så jävla snabbt :((
o shiiiiit vad mkt snö det är asså  !!! mer än en halvmeter!
i helgen har jag sett aas många filmer jag har sett:
"i taket lyser stjärnorna"
"picture this"
"500 days of summer"
"100 girls"
2 eva o adam filmer
"sommaren med göran"
"two girls and a guy"
"the house bunny"
"tjenare kungen"
"beta house"
"naked mile"
"band camp"
det var dom då !!! 13 grymma filmer !!
jag tycker att ni ska se dom faktiskt, dom e sviinbra!!
btw, igår såg jag på melodifestivalen o shiit... vad darin har blivit bra!
jag HAAATADE darin innan men han har fan blivit skitbra !!!
igår skulle vi egentligen åkt till ikea men mamma fick ju "fruktansvärt" ont i huvet,
satt vi kunde så klart inte åka till ikea !!
vi ska nämligen göra om lite !!!
vet ej fall vi ska åka dit idag... hoppas det ::))
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0