JULLOV...

HEEJ länge sen jag skrev ett riktigt inlägg nu !
Brukar mest bara göra dom här dag 1, dag 2, o.s.v. !
I övermorgon är det jul/ min födelsedag !
Har önskat mej en massa grejer, och ska åka till stan med
mormor o thomas på mellandagsrean o shoppa :)
NAJJS!
Igår var jag med Frida på allum o julhandla !
Vi "gick" med Niklas, Kalle, Daniel, Jonas, Isac och Fille <3
Goa gubbar det där asså !
Sen på kvällen var vi hemma hos Daniel och bara chilla o snacka ! :)
Sen sov jag över hos frida, vi hade det trevligt :D
Idag vare Avslutning på skolan, vi sjöng "We wish you a Merry X-mas" oxh
"Nu tändas tusen juleljus" haha det gick väl bra :D
Idag skullejag gått på Liseberg med Frida men jag kunde inte för
jag skulle tydligen dit med familjen och kusin-familjen :D
Det ska bli jätte roligt !<3
Puss !
Fick en JÄTTE gullig julklapp av Amanda Berg idag:

Såå otroligt söta♥
Och så fick jag ett paket av ett dagbarn och det var det värsta jag har vart med om !!
En TANT PARFYM som hon hade fått gratis !! kan man bli snålare..??
Ojj säger jag !
Nu är mamma på Allum och köper lite mer julklappar till MAJJ !<3
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0